نتایج جستجو برای عبارت :

†„ˆ † †Œ …†Œ mp3

نام مرکز دیدنی: Shirabad waterfall
استان: گلستان
شهرستان: رامیان
ناحیه: اطراف شهر
مدت زمان بازدید: یک روز کامل
ساعت بازدید: تمام ایام سال
نرخ قیمت ورودی: رایگان
آدرس: استان گلستان، 6 کیلومتر پس از ضلع جنوبی شهرستان خان ببین، 2 کیلومتری روستای شیرآباد
ادامه مطلب
ویلایی نقلی یک خوابه و دربست که با تراس بر بلندای ارتفاعات جنگلی روستای پاقلعه رامیان قرار گرفته است . حیاط گل کاری شده پلکانی با مساحت ۴۵۰ مترمربع که همواره در جلوی چشمان شما قرار دارد. امکانات کافی برای رفاه نسبی ۶ نفر در این ویلای کوهستانی قرار گرفته است و بدلیل شیب دار بودن منطقه و پله های ورودی به افراد سالمند توصیه نمیگردد . شما در تراس این ویلا چشم انداز بسیار وسیعی از کوه های سرسبز پوشیده از جنگل خواهید داشت . ابشار پشمکی در فاصله بسیا
شکستگی استخوان در کودکان
 
گرچه هر استخوانی در بدن، چه در بزرگسالان و چه در کودکان، ممکن است دچار شکستگی شود، شیوع، شکل، جوش خوردن و بسیاری از متغیر های دیگر که در روند شکستگی و جوش خوردن آن دخالت دارند، در این دو دسته تفاوت‌هایی دارند. مهم‌ترین این تفاوت‌ها عبارتند از:
 
 وجود صفحه رشد
ادامه مطلب
برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: انتخاب رنگ موی مناسب، روی ظاهر شما تاثیر زیادی می‌گذارد. از این رو، به جای این که هر رنگی که دوست داشتید را به موهایتان بزنید، به دنبال مناسب‌ترین رنگ برای خود باشید. اما چگونه می‌توان تشخیص داد که چه رنگی مناسب مو‌های شما است؟
ادامه مطلب
گرگان- بارندگی شدید و سیلاب در روزهای پایانی سال سبب خسارت گسترده به استان های گلستان و مازندران شد و بسیاری از روستاها خالی از سکنه شدند.
خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- اعظم محبی: بدون شک سیلاب هم از نظر تلفات جانی و هم از نظر خسارات مالی مهیب‌ترین بلای طبیعی در جهان محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
سریال هیلو سال آینده پخش می‌شود و قرار است با حضور مسترچیف ماجراهایی متفاوت نسبت به بازی‌های این سری را روایت کند.

هر چند هنوز فیلمبرداری سریال Halo آغاز نشده و این کار از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد، ولی شبکه شوتایماطلاعات جالبی از آن منتشر کرده است؛ اطلاعاتی که در جریان نشست خبری شوتایم در تور خبری TCA از زبان عوامل سریال به گوش مخاطبین رسید. (تور خبری TCA رویدادی است که هر سال در دو نوبت برگزار می‌شود و طی آن شبکه‌های تلویزیونی و کابلی در
بیمارستان تسخیر شده ای که محل وقوع اتفاقات ماوراطبیعه است.   بیمارستان مرموز  ویورلی هی در ایالت کنتاکی آمریکا  قرار  دارد. و  ۱۰۷ سال است که سرپا ایستاده، گذشته ترسناک این بیمارستان  وقتی  با  اتفاقات  ماوراطبیعه  امروزی  مخلوط  میشوند  ابعاد  وحشتناکی  پیدا  میکند. و حالا داستانی که باعث مور مور شدن پوستتان میشود.

ادامه مطلب
ما را در تلگرام دنبال کنید.>   ​
واردات سنگ خارجی از چین و برزیل ،معروفترین سنگهای وارداتی 
منظور سنگ خارجی، سنگ هایی است که از طریق واردات داخل ایران می شود. مصارف سنگ خارجی نیز مانند سنگ های ایرانی در قسمت های مختلف پروژه های ساختمانی است. سنگ . . .
​جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب. . .
خوشمزه ترین های استانبول :
هر کشور و شهری، غذاهای مخصوص به خود داشته که در نوع خود عالی و بی نظیر هستند. غذاهای استانبول نیز از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ترکیب شده اند. تنوع غذایی استانبول بسیار زیاد بوده و غذاهای آن بسیار هوس انگیز هستند. از غذاها گرفته تا شیرینی و دسر و نوشیدنی های آن بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. اما بین آن ها چند مورد بسیار مورد علاقه و توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته اند که در ادامه معرفی خواهیم کرد. ح
سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی برابر ترکمنستان در اولین گام مرحله سوم انتخابی المپیک توکیو گفت: اینکه حریف خودش را در اردوها پنهان کرده بود کار ما را برای شناخت کافی سخت کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک تیم امید ایران برابر ترکمنستان گفت: از اینکه توانستیم گام اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم خوشحالم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.

ادامه مطلب
راهنمای استخدام در بانک ها و سایر مراکز دولتی
سلام و درود به همه همراهان عزیزمون 
در این تاپیک می خواهیم درمورد استخدام در بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی باهاتون صحبت کنیم . در صورتی که شما هم جز اون دسته از کسانی هستید که دوست دارید توی بانک یا مراکز دولتی استخدام شوید، حتما حتما این مقاله رو تتا آخر مطالعه کنید. امیدواریم بعد از مطالعخه این مطلب و به کار گیری راهکارها بتونید بهترین و مناسب ترین  شغل رو برای خودتون انتخاب کنید. 

ادامه مطلب
پوست بعضی از میوه ها خواص بسیاری دارد که ممکن است از خود میوه بیشتر باشد. یکی از میوه هایی که پوستش خواص بسیاری دارد کیوی می باشد.
به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی تحقیقات و مطالعات کامل مشخص شده که پوست نازک، پرز دارش ، نه تنها برای خوردن مناسب و امن است، بلکه برای شما بسیار مفید است ، این پوست کرکی و پرز دار به نظر جالب و اشتها برانگیز نمی رسد، اما مهم این است که به یاد بیاورید،پوست کیوی بسیار نازک است درست مانند خوردن یک سیب ؛ هنگامی که
RSS که پیش از ظهور و متداول شدن شبکه‌های اجتماعی، یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای مطلع شدن از اخبار روز بود، اکنون به یک تکنولوژی درحال انقراض تبدیل شده است.
داستان RSS را از دو منظر می‌توان بررسی کرد؛ روایت نخست، داستان نسخه‌ای از آینده‌ی اینترنت است که هیچ‌گاه به‌ثمر نرسید و دومی داستان چگونگی تبدیل شدن تلاشی همه‌جانبه برای بهبود استانداردی مشهور، به یکی از بحث‌برانگیزترین و تلخ‌ترین نزاع‌ها بر سر ایجاد انشعاب در تاریخ توسعه‌ی نرم
جواب فعالیت صفحه 113 نگارش یازدهم خلاصه متن پرورش هنر استدلال واتانابه

جواب فعالیت صفحه 113 نگارش یازدهم خلاصه متن پرورش هنر استدلال واتانابه
با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب ما می خواهیم برای شما جواب خلاصه نویسی فعالیت ۲ صفحه ۱۱۳ کتاب نگارش پایه و کلاس یازدهم را در این مطلب قرار بدهیم در این مطلب با عنوان فعالیت ۲ خواسته شده است که متن زیر را بخوانید و با حفظ زبان نویسنده آن را خلاصه کنید به ادامه مطلب مراجعه کنید تا خلاصه ما را دریا
برترین‌ها - ترجمه از یگانه سهرابی: تقریبا همه‌ی ما در تلاش هستیم تا هر روز خود را با اعتماد به نفس شروع کنیم. اما بسیاری از ما برای رسیدن به این نقطه با مشکلات زیادی مواجه هستیم. در حالی که پوشیدن لباس‌های گران قیمت می‌تواند باعث به وجود آمدن یک احساس رضایت زودگذر در شما شود، اعتماد به نفس واقعی تنها به برندی که می‌پوشید یا به ظاهرتان مربوط نیست.
اعتماد به نفس واقعی را زمانی به دست می‌آورید که خواسته‌های شخصی خود را بشناسید و روی آن‌ها کا
این روزها، استوری به یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام تبدیل شده و زندگی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی را بیش از پیش دستخوش تغییر کرده است.
اگر از جمله کاربران اینستاگرام محسوب می‌شوید، احتمالا تا به‌حال این موضوع را دریافته‌اید که قابلیت استوری این شبکه‌ی اجتماعی، دورهمی‌ها، گردش‌ها و سفرهای شما با دوستان یا خانواده را نسبت به قبل تغییر داده است. حتما تاکنون دست‌کم بارها در یکی از روزهای آخر هفته که به رستوران مراجعه کرده‌ا
اهنگ جدید سریال ستایش 
شهاب مظفری ستایش
آهنگ جدید غمگین شهاب مظفری به نام ستایش با دو کیفیت متفاوت و عالی
 
من برم هیچکی تنها نمیشه بغض ابری برام وا نمیشهطفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشهکاش میشد اینو لااقل بدونی موندم اینجا که تنها نمونیعاشقم واقعا نه از این عشقای یه قرونیزندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خوابمثل یه کوریم که عصاشو داده به دسته ی کرم شب تابآخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگهپا گذاشتن رو قلبم که له ش
ایسوس از هاردهای اکسترنال جدید خود با قابلیت پشتیبانی از Aura Sync RGB رونمایی کرد.
اگر در ذهن خود به داشتن هارد اکسترنالی با قابلیت همگام‌سازی LED‌های آن با پی سی فکر می‌کنید؛ایسوس آن را برای شما آسان کرده است. FX HDD نام هارد اکسترنال جدید این کمپانی است. طراحی زاویه‌دار آن بسیار مشابه محصولات سری Strix است و حکاکی‌های منظم با جزئیات زیاد روی پوششی از آلومینیوم تراش خورده به چشم می‌خورد.
برای رفتن به ادامه مطلب بر روی کلید سبز سمت چپ بالا کلیک کن
1-هک اینستاگرام با استفاده از ایدی و گرفتن یوزنیم و پسورد اکانت های هک شده
2-هک اینستاگرام با استفاده از فیک اپ 
3-هک اینستاگرام با استفاده از سنتری ام بی ای
4-روش های افزایش امنیت اینستاگرام (انتی هک) 
5-آموزش حل مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام 
6-آموزش غیر فعال کردن موقتی اینستاگرام
7-آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام
ادامه مطلب
سریال هشت قسمتی Devs به کارگردانی الکس گارلند توسط شبکه FX ساخته می‌شود. خب! همراه ما باشید.
چندی پیش بود که سریال Devs رسماً معرفی شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه FX، اطلاعاتی راجع به تیم بازیگری و خلاصه داستان سریال هشت قسمتی Devs منتشر کرد.
برای رفتن به ادامه مطلب بر روی کلید سبز سمت چپ کلیک کنید.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ بر اساس مصوبه شورای تأمین شهرستان مُهر راههای ورودی این شهرستان از سمت چاه کبکان (جنب ایستگاه پلیس راه) و ورودی مسیر فاریاب به عسلویه اکیپ کنترل بیماری کرونا با حضور شبکه بهداشت و نیروی انتظامی مستقر خواهد شد.
  نیروی انتظامی و سپاه موظف هستند در شهرها و روستاها گزارشات واصله از برگزاری مراسم های عروسی رصد و در صورتی تأیید مراتب تعطیلی این مراسم به صاحب عروسی ابلاغ کنند و در صورت عدم تمکین برخورد قانونی انجا
لیپوماتیک سینه به چه صورتی انجام می شود؟
لیپوماتیک سینه برای کاهش میزان چربی در سینه است، اما برای شکم، پهلو، ران و بازو توصیه می‌شود.
لیپوماتیک سینه آقایان به چه شکل انجام می شود؟
لیپوماتیک سینه آقایان یا جراحی ژنیکوماستی، سبب ارتقا ظاهر سینه مردان می‌شود. با این عمل، بافت‌های نرم سینه به‌گونه‌ای که ظاهر نامطلوب نداشته باشد، جراحی می‌شود. عمل بافت غده‌ای سینه که به آن ژنیکوماستی گفته می‌شود، اولین اقدام در فرایند جراحی چربی ناحیه س
 
 
 شستشوی نما
 
در شهر های صنعتی خصوصا تهران آلودگی هوا که حاصل سوخت خودرو ها و یا آلودگی حاصل از کارخانجات و غیره باعث گردیده تا نمای ساختمانها به سرعت کثیف شوند و ظاهر نمای ساختمان را زشت کند که در مقیاس وسیع تر منجر به زشتی شهرمان میشود.همچنین بارانهای اسیدی که روی نماهای ساختمانها مینشیند منجر به فرسودگی نما نمیشود.با توجه به انواع نماها،عمر از بین رفتن آنها نیز کمی متفاوت است.با شستشوی نما یا نماشویی میتوانیم عمر نمای ساختمان را تا س
سلام دوستان
طبق رسالتی که برای گروهمون در نظر گرفته ایم ، برای قدم اول آموزشی تهیه کردیم که تمام عزیزانی که در ابتدای راه هستند و قصد دارند شروع به یادگیری این نرم افزار کنند ، بتوانند با دنبال کردن این آموزش خیلی زود به نتیجه برسند.
 
در آموزش مقدماتی ایلوستریتور شما مطالب مختلفی را خواهید آموخت. بعد از این آموزش می توانید منوها و ابزارها را به خوبی بشناسید : 
 
آموزش مقدماتی ایلوستریتور – Adobe illustrator CC 20 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
د
با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان شد/تصویر
به گزارش خبرگزاری لالی آنلاین،رئیس سازمان تبلیغات در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده را به ‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.



به گزارش خبرگزاری لالی آنلاین،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده را به‌ عنوان مدیرک
بیان دیدگاه مراجع معظم تقلید، علما، نخبگان و محققین جهان اسلام پیرامون صحت مسیر عبور حضرت رضاعلیه‌السلام از مدینه به مرو و همچنین جواز و شرافت حضور مردم در قدمگاه‌های امام هشتم علیه‌السلام.
بیان دیدگاه مراجع معظم تقلید، علما، نخبگان و محققین جهان اسلام پیرامون صحت مسیر عبور حضرت رضاعلیه‌السلام از مدینه به مرو و همچنین جواز و شرافت حضور مردم در قدمگاه‌های امام هشتم علیه‌السلام .
دیدگاه مراجع معظم تقلید را در اینجا بخوانید
مجموع دی
در عصری که حضور رو به رشد تکنولوژی را در خرید آنلاین بلیط هواپیما شاهد هستیم، فضای رقابتیِ موجود باعث سردرگمی گردشگران شده که این موضوع امری غیرطبیعی نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس : در عصری که حضور رو به رشد تکنولوژی را در خرید آنلاین بلیط هواپیما شاهد هستیم، فضای رقابتیِ موجود باعث سردرگمی گردشگران شده که این موضوع امری غیرطبیعی نیست. تجربه پرواز داخلی با سفرستان وما به منزله پروازی ارزان نیست، ولی می‌توان تضمین کرد که روند یافتن ارزان
آیا می دانید ریز میوه های قرمز چیست ؟
ریز میوه های قرمز میوه هایی از قبیل توت فرنگی و کرن بری و … هستند. رنگ
قرمز در این مواد غذایی نشانه ی وجود مواد مغذی فوق العاده است و آن ها را
به یکی از بهترین مواد خوراکی در دنیا مبدل ساخته است. علت محبوبیت ریز میوه های قرمز چیست ؟ این میوه ها خوشمزه، سرشار از مواد مغذی هستند و فواید بسیاری برای سلامتی دارند به همین دلیل جایگاه خوبی پیدا کرده اند.
ریز
میوه های قرمز خواص ضد التهابی قوی دارند. التهاب در و
نوروپاتی شنوایی چیست؟
Auditory neuropathy (نوروپاتی شنوایی) نوعی از آسیب شنوایی است که در آن سلول های مویی خارجی که در حون گوش وجود دارند سالم و کارآمد هستند اما انتقال صدا به عصب شنوایی و مغز به درستی صورت نمیگیرد  و در مسیر های عصبی شنوایی ایراد به وجود آمده است.  بیماران مبتلا به نوروپاتی شنوایی معمولا میتوانند به صداها به درستی پاسخ دهند اما در پردازش و درک سیگنال ها دچار مشکل می شوند.
هم چنین این کودکان مشکلاتی در درک گفتار در حضور نویز دارند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

معرفی و کاربرد قطعات صنعتی نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی فروشگاه بذر اورجینال شاهدانه مقالات علمی جوان ایرانی سوله دست دوم تجهیزات نورپردازی پرتو وبلاگ آژانس هواپیمایی اوج ماندگار | مجری خرید تور داخلی و خارجی درخواستی|دانلودفیلم|دانلودسریال|دانلودموزیک کلینیک بیمارهای نشیمنگاهی